Post by profverriamiclest on Mar 4, 2022 17:05:51 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Angry Birds Blast ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Angry Birds Blast IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mange primogems ▞▞▞
▞▞▞ Angry Birds Blast 2022 version ▞▞▞
Jeg har ikke hatt noen problemer før de siste 2 ukene i midten av spillet det stenger jeg mister livet og boostere jeg brukte Jeg har prøvd å avinstallere og reinstallere og starte på nytt, og det gjør det fortsatt... MÅ LØSE DET . ......
Jeg har hatt Angry Birds blast i over 6 og et halvt år nå, jeg har brukt over 180 dollar eller kanskje mer på dette spillet fordi jeg virkelig liker det og det avskjærer meg når jeg spiller det og ber meg om å gi min anmeldelse om dette spillet gjør det bra Jeg er for første gang jeg har brukt gullmyntene mine på dette spillet med kontanter og spillet har avskåret meg aldri fikk refundert mine gullmynter eller kontanter Jeg har tenkt på meg selv Angry Birds mind også kall dette spill sinte folk fordi jeg virkelig blir sint 😡 🤬
Jeg liker spillet veldig godt. Jeg misliker det nye tidsbestemte daglige bonusspillet.
Siste oppdatering fungerer ikke på Oppo X3 5G...veldig skuffet
permainan letak permainan kere Strategi ckq
bra spill, kan bli bedre belønnet, men ikke så ille så langt.
Spillet lukker seg selv etter man har trykket på play, har vært slik siden siste oppdatering. Kanskje på tide å komme med en oppdatering som fungerer.
Siste oppdatering stenger spillet
Jeg elsker disse spillene, den delen hvor du må bruke penger suger! Får meg til å bare ikke gidder å leke..
Først går det sakte, men det blir veldig bra jo lenger du kommer
Svart skjerm nå! Hvor er den eldre versjonen?
Oppdater igjen. Hvordan oppdatere. Bare åpne.
Designet for å bruke penger
De fleste av lv er ikke vinnbare bokstavelig talt umulig å vinne
trenger en semi-vedvarende datatilkobling for å kjøre jevnt.. bortsett fra det, er det akkurat som alle andre blast-spill. den kan bruke litt TLC for å gjøre den mer strømlinjeformet og brukervennlig.
Angry Birds Blast पहेली pkn
Morsom måte å fordrive tiden på, flott når du venter på en avtale. Kan bli avhengighetsskapende... På en god måte.
Samme problemstilling som den andre. Dette er mitt nummer én spilte spill og har ikke vært i stand til å laste på 3 dager nå. Svart skjerm. 😑
Mange problemer under spilling, jeg rapporterer det mange ganger, men ingen løser det
Skulle fortsette herlig spill for å slippe stress, men ofte på grunn av et eller annet problem måtte jeg starte fra nivå 1 etter å ha dekket 800 nivåer fra nivå 1 er en stor depresjon
Juli 2021 – Annonsene tar FORTSATT over! Etter at du har sett annonsen tar den deg AUTOMATISK til GOOGLE PLAY for å installere spill i annonser! Når du prøver å gå tilbake eller lukke Google play, får du ofte ingen belønning! 4/8/21 Nå spilles ikke annonsene bare av, men TA OVER ENHETEN DIN VED Å ÅPNE GOOGLE PLAY AUTOMATISK! Da får du ofte ikke belønning FORDI det går aldri tilbake til spillet!
Kan ikke fullføre puslespillet siden forrige oppdatering selv om jeg har brikken som trengs.
Angry Birds Blast Puzzle xgpx
Angry Birds Blast Teka-teki nsp
Var ikke sikker på om jeg ville like det først, men dette spillet vokser på meg. Veldig fargerik og vanskelig å legge fra seg.
Oppdater ødela spillet, fungerte fint og spilte daglig før dette. 3 dager med makt som lukker seg selv, mister tokens og annet i spillets gjenstander på grunn av dette. I spillet er støtte fra bartek helt ubrukelig siden de ikke har en løsning eller en dato for dette problemet løst. På tide å avinstallere og spille noe annet
Spillet vil ha last
Elsker dette spillet, men i det siste har det krasjet mye eller vil bare ikke lastes. Vennligst fiks det, det har gått av og på i omtrent 4 måneder. Takk
Verste spillet noensinne spilt av ANGRY BIRDS SERIES og fuglene er ikke sinte bare helt dumme og dumme uten sunn fornuft eller konsept.
Angry Birds Blast Sestavljanke oxpp
Oppdatering gjorde skjermen svart. Kan ikke spille i det hele tatt
Morsomt og veldig utfordrende på høyere nivåer, som krever strategiske tanker sammen med flaks om hvor ting står i kø.
Halvparten av tiden vil det ikke engang laste.. Jeg liker virkelig å spille dette spillet, når jeg faktisk kan få det til å laste, men det blir mer irriterende enn moro.
Morsomt ødelegge blokkspill. Men tappe batteriet som faen.
Ny oppdatering krasjet spillet. Så irritert!
bringe tilbake 2012
Mye moro. Karakterer reagerer til og med på hovedskjermen når de trykkes. Vanedannende
Spillet er bra og veldig underholdende, men jeg kan ikke spille daglige begivenheter eller fikse puslespill uten nettforbindelse som når jeg ikke har internett. Og det tar også lang tid å åpne. Vær så snill og fiks dette problemet, så skal jeg gi 5 stjerner!
Jeg nådde 300 pluss-nivåer. Men etter det er nivåene for tøffe... Det tar mer tid å klare nivåene..
Har problemer med at skjermen blir svart etter siste oppdatering kan ikke spille spillet
Spillet vil ikke åpne siden 23.11. Bare en svart skjerm. Veldig skuffende.