Post by jotinaduhob on Mar 5, 2022 9:32:01 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ 咱家有矿! ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ 咱家有矿! IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mange poeng hack ▞▞▞
▞▞▞ 咱家有矿! 2022 version ▞▞▞
Ingenting å gjøre
Dette spillet er s% #k. Så mye tillegg og feil, det vil henge mobilen din. Ikke installer den.Fungerer ikke for ordrelevering, åpning av kister, får ikke fulle mynter og jems
Det er et veldig interessant spill
咱家有矿! Mô phỏng wrjv
Wow. Bare WOW. Jeg tror ikke engang jeg har møtt en så fiendtlig nagleskjerm når en bruker våger å ikke akseptere sporing av reklamedata. Det er den typen oppførsel som med stor sannsynlighet er i strid med ting som GDPR. Annonsene er for lange til at jeg allerede hatet spillet...
Kjøpte nettopp pakken uten reklame og spillet ser ut til å sitte fast vil ikke laste inn nivå 3. Jeg har fullført nivå 1 og 2. Vil ikke la meg få bokser osv. er ikke fornøyd da jeg ikke kan gjøre noe annet ordne opp i det
Så mange feil som må fikses. Kan ikke få 5 stjerner for det første kartet og kan ikke åpne bokser når spillet krasjer. Massevis av andre mindre feil som gjør spillopplevelsen søppel. Spill bør være forbudt å selge mynter for ekte penger!
Jeg liker dette spillet bedre enn noen spill
Mye søppel går ikke til nivå, fikk alle ti stjerner. Bortkastet tid
Balansen mellom det du lager og prisene for oppgraderinger er helt klart, spesielt sammenlignet med tillegg. Dette betyr i bunn og grunn at det beste spillet ditt i spillets nåværende tilstand er å fortsette å oppgradere kullprisen slik at belønningene dine for tillegg øker. En stor skam fordi jeg tror det ville ha et potensiale til å bli et bedre spill, men for øyeblikket føles gameplayet bare dumt og ubalansert, bare det å se tillegg er ikke morsomt...
Coal Mining Inc. Simulação tcm
Har betalt for ingen annonser fungerer bra, men jeg makserte den andre gruven med alle 5 stjerner og vant ikke å la meg låse opp den tredje gruven og spillet krasjer hele tiden på meg
Kan være et veldig bra tomgangsspill, men for å komme hvor som helst må du se MANGE annonser. Ingen annen måte å få inn spillpenger, og de bygger seg ikke opp mens du er borte fra spillet. Det bør være andre spill uten reklame for å tjene penger.
Flott spill for å fordrive tiden. Se annonser for å vinne penger, så enkelt.
Etter å ha ryddet det første området, fortsetter spillet å si at jeg må fullføre tidligere regioner, og i den andre regionen feiler alle lastebilene og slutter å fungere
endre anmeldelse til 1 stjerne til alle feilene er fikset.
Bra spill
Bare to regioner å spille. Dette er bortkastet tid og penger. Ikke verdt å spille. Lion Studio & Codigames fortsetter å presse ut Idle-spill for å generere annonseinntekter og nkot-fokus for å lage et morsomt spill.
Slutt å be meg om å se på adds, slutt å spør meg om jeg er lei av å se adds. Stol på meg når jeg blir lei av adds i stedet for å betale $10 for add-fjerning, vil jeg bare fjerne spillet.
Ikke et dårlig spill å spille. Men kan ikke fullføre den første delen. Alt er oppgradert, men jeg får ikke den V-stjernen. Er det noe galt med spillet ditt?
Veldig bra spill totalt sett
Selv grunnleggende funksjoner fungerer ikke for meg. Jeg kan ikke trykke på bilen for å oppgradere den....
Alt for mange annonser, det er bare irriterende.
咱家有矿! Simulasyon jug
Interessant
Spillet er OK å spille dreper definitivt tid. Men etter det første nivået feiler spillet hele tiden. Jeg har nå fullført det andre nivået, men kan ikke gå videre til det tredje siden det står at jeg må fullføre andre verdener først. Håper disse problemene blir løst ettersom det faktisk er et halvt anstendig spill
Jeg elsker dette spillet.
Jeg har spilt dette spillet før, det var ikke bra. Avinstallerte det. Noen uker senere får jeg den mest grufulle annonsen jeg noen gang har sett. Hvorfor la du det første i annonsen som et banneord? Også de memene er døde, med mindre du går på ungdomsskolen. Hvis jeg kunne rangere det /10, så ville det vært en -99999999999999999999999999999/10
Coal Mining Inc. Симуляторы nprj
Morsomt å spille ville imidlertid vært fint å se more.levels
Jeg spilte dette spillet ferdig med et nivå som måtte få ny telefon installert dette spillet på ny telefon under samme konto, og nå må jeg starte helt fra begynnelsen igjen
Skulle ønske jeg hadde lest kommentarene før jeg brukte penger på spillet jeg får på den andre gruven fullført og det vil ikke gi meg 5 stjerner Jeg vil ha pengene mine tilbake
Kingdom: The Blood Pledge 롤플레잉 lmij
Fikk for tre lander en 5-stjerne og den andre 4-stjerners og kan ikke laste den første etter å ha kommet til den tredje. Fast så jeg prøvde å laste inn spillet på nytt uten hjelp
Kan egentlig ikke velge bort annonse og analyser, fordi utvikleren la et stort tekstrektangel midt på skjermen hvis du gjør det for å tvinge brukere til å akseptere. Hvordan er dette tillatt?
Fint spill den grafiske er ikke ekte, men er ok
Det er et morsomt spill, men annonsene vil fryse noen ganger og så taper du
Spillet feilet og vil ikke oppgradere til 5 stjerner for å gå til neste plassering.. så jeg står stille med spillet..
Ja, det er såååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå
Så spillet ditt fryser når jeg klikker på se vid for $17ooo. For en vits. Gi meg en grunn til å beholde den? Annonser er kjedelige og repeterende.
Grei tidsmorder. Foreløpig ikke i stand til å komme videre fra den første gruven etter å ha fullført den første, så spillet er for øyeblikket dødt... Trenger litt oppmerksomhet.
Ikke et dårlig spill. Veien til mange annonser. Er det et annet nivå også? Jeg maks ut av alle tingene. Er det det??
Jeg likte spillet, men å se på annonsene begynte å tvinge meg til Googles spillbutikk for å laste ned, selv etter at jeg klikket på lukkeknappen.
Reklame reklame reklame reklame reklame reklame
Dette spillet er helt suverent, det forbedrer og trener hjernen for å samle sterk kunnskap om å drive en bedrift og lykkes. ❤️❤️❤️
OK spill en god tid morder, men for å komme videre må du se mange annonser for å få penger ellers er det et veldig tregt og kjedelig spill.
Nedlastede spill kom til et par nivåer på hver forskjellig scene, brukte deretter $10 for ingen annonser og har nå bare den første scenen og har ikke tilgang til de andre stadiene så nivå 5 på hver bygning og kan ikke gå lenger snart for å ha en mangel av interesse....Det er et morsomt spill, men det er ingen fremgang etter det tredje nivået, jeg har ikke sett noe siden jeg måtte gjøre en oppdatering veldig dårlig
Legg til mer plassering Jeg fullfører dem alle
Så bh
Bra nok
Ikke mindre enn 10 annonseboost på skjermen...tilfeldige annonser som ikke kan hoppes over, som Tiktok og datingapper...annonsegale
Varier sakte 🦥